miercuri, 25 aprilie 2012

Scrisoare semi-deschisă lui Vasile Stati

Noroc Vasia, necătând la faptul că ești un gand..... Stop! Ian să încercăm fără cuvinte urâte întro limbă română pe care tu în vederea violării lobilor o crezi moldovenească. Delimitându-ne de la toate tripotajele, coţcăriile, pişicherlâcurile şi matrapazlâcurile pe care le-ai făcut ca să te auto-identifici rezident de drept al acestui spaţiu geografic eu totuşi de iubesc. Te iubesc pentru esenţa ta de sugativă a prostiilor propagandistice. Dacă nu existai tu cu cu dicționarul tău eu probabil niciodată n-avea să mă mândresc cu faptul că sunt român și să lupt pentru această auto-identificare. Până în 2001, până au năvălit rămășițile de pe жопа comunismului la putere, mă durea un pic în ștormeleag de faptul că sunt român. Vorba filosofului: omul care nu are cu ce se mândri se mândrește cu patria sa. Știam că sunt român, că vorbesc româna, însă nu dormeam învelit cu tricolorul și nu urlam unire pe la colțuri ca debilu. O dată cu lansarea lui DJ Vor în scena politică ai venit și tu, MC Vasdespălatchiloții, menit să pună accentele textuale pe шарманка tembelizării voroniniste. Îți mulțumesc din suflet Vasia, dacă nu erai tu și Volodea, marii apărători броневые ai moldovenismului, probabil nu eram nici eu atât de român pe cât mă simt acum.

P.S.
Te-aș ruga să-mi traduci în moldovenească textul acestei doamne distinse pentru că eu nu înțeleg româna ei. Am impresia că are ceva relații de rudenie cu tine.

Un comentariu:

  1. am gasit duminica trecuta, la bunelu pe o polita unde stau cartile care tre date la foc, una din capodoperele lui Stati "Limba moldovenească si răuvoitorii ei", e fascinant desenul de pe coperta, daca are cineva nevoie de ea, spuneti :)

    RăspundețiȘtergere