sâmbătă, 31 martie 2012

Muie politicienilor, trăiască muzicienii!

După o seară de vineri de cult, care deja a devenit legendă după spusele colegilor de la locals.md, m-am trezit în Europa de Est şi am download-at, ilegal, pişându-mă pe coccisul celor de la SOPA şi lobul urechii celor de la ACTA, noul album Orbital.

Orbital 2012 - Wonky
Label: ACP
Punctaj: 9 din 10



Dacă Kraftwerk sunt buneii muzicii electronice, atunci Orbital ar trebui să fie tăticii ei. Jean Michelle Jeare în nici un caz. În ultima vreme mă trage (când trag) să cred că JMJ îi verişoru de a treilea a muzicii electronice, unu care, vorba eliberatorului в подходящее время на подходящем месте. Aşa dar tăticii au planificat lansarea albumului numărul 9 pe 2 Aprilie 2012. Îi clar că vreun знаток în IT, poate chiar unul din celebra групировкă Anonymous s-o băgat în сервакu franc-masonilor jido-fascişti de la ACP si a leak-uit albumu cum s-ar zice. Eu nu m-am abţinut şi încălcând nu ştiu care articol al amendamentelor Constituţiei Americane adoptate la 1787 l-am scacit şi mi-am zis să fac un lucru bun şi să-l recomand la people of the sun. Aşe dar, denumirea ar putea să-l pună pe ascultătorul care crede că se pricepe în tot винегретul de stilistică muzicală pe gânduri. Oare wonky asta nu-i dubstep? Pentru că заебал этот dubstep. Eu pot să vă zic că nu ştiu ce-i asta wonky da precis ca nu-i dbstep pentru că termenul se întâlneşte şi în descrierea групировcii Radiohead. Şi nici dubstep pe album nu întâlnim, adică nu dubstep de acela skrillex-овский făcut parcă cu testiculele pe mixer în timp ce fuţi în cur cadavrul lui Whitney Houston. Singura piesă de dubstep de pe album, Beelzedub, este o adevărată bombă biologică în ograda позер-ilor de dj модные. Track-ul prezintă un dubstep adevărat - окончательный, фактический, броня cum ar zice profesorul Preobrajenskii. Restul albumului e un techno de calitate superioară îmbogăţit cu ambientul acid a rave-urilor din anii 1990. Verdict - охуитительный comeback!!! Aşe că muie politicienilor, trăiască muzicienii!





Un comentariu: