sâmbătă, 19 mai 2012

Dragă Mariana Șura

Dragă Mariana Șura!
Eu vreau să-ți mulțumesc din tot sufletul pe care-l am pentru că mi-ai deschis ochii. Când eram copil credeam că vreau să fiu jurnalist, adică să scriu articole de două, trei sute de lei despre politicienii mincinoși și artiștii superstari. Tot de mic copil eu am un vis, să ajung la festivalul de la Cannes și să privesc filme bune în premieră alături de cineaști precum Bertolucci, Godard, Haneke, Andersson (suedezul), Kitano ș.a.m.d. Recent eu mi-am dat seama că practicând profesia de jurnalist în Republica Moldova eu aș putea să-mi îndeplinesc visul în câțiva ani, adică să adun bani de un abonament la toate filmele din cadrul undei ediții a festivalului. Și uite azi, pe neașteptate, apar pozele șic ale tale în culori "море волнуется" de pe "красная дорожка" de la  Cannes. Nu contează că în acel moment era noapte și дорожка nu era folosită de nimeni, nici de Besson, și nici de Kidman. Contează că tu Mariana mi-ai deschis ochii la ce trebuie să fac eu mai departe ca să ajung la Cannes. Eu am decis să devin vedetă. Nu cântăreț (pentru că asta ar presupune multă muncă asupra coardelor vocale și posibilitatea de a cânta) și nici nu actor (pentru că asta ar presupune și mai multă muncă), eu am decis să devin vedetă. Eu vreau să fiu vedetă ca tine Mariana, adică să nu înțeleg nici o pulă din ceea ce "cânt" și să cuceresc toate scenele sălilor de banchete din Moldova. Și pe urmă să îmbrac o rochie în culori "море волнуется" și să ajung la Cannes. 
P.S.
Dat fiind faptu că jurnalistul din mine nu ma lăsat să termin postarea asta așa am decis să fac un scurt interviu la temă cu tine, dragă Mariana. Poți să răspunzi la întrebările de mai jos când ai o mică pauză între o очередная cumătrie și înmormântare, pardon nuntă.
1. Ce film crezi că va lua Palme d'Or anul acesta, Holy Motors de Leos Carax sau Post Tenebras Lux de Carlos Reygadas?

2. Cum crezi, Oleg Mutu ar putea filma un film mut?

3. Cum ai caracteriza construcția subiectului în filmul Reality de Matteo Garrone, are asemănări cu Gomorra?

P.P.S.
Îți mulțumesc că exiști undeva unde eu nu exist


6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum ți-ai permis tu s-o fuți pe Mariana în halul ăsta. ea e una dintre puținele interprete care ne promovează cultura noastră autentică...ce știi tu? cîte nopți nedormite, nu vezi că e din ce în ce mai slabă

      Ștergere
    2. mariana are stres. pe dansa logodnicu o parasit-o. ea amu suferea din dragoste imbracata in rochie de mireasa de la Franta. nu mai mancati la kkt. stiti numa sa judecati pe altii, nu va temeti ca va v-a pedepsi D-zeu.

      Ștergere
  2. who is Mariana Sura? (sorry, a aparut pe FB de atatea ori nu m-am abtinut....:D) (f*ck ur robot)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mariana șura e fotoșopată fotografia. Pur și simplu e Photoshop 6, de aceea pare atât de reală.

    RăspundețiȘtergere