duminică, 3 ianuarie 2010

FRUMOS

Iaka de mi-ar spune cineva ce-am visat aseară...sau azi dimineaţă? Era ceva frumos, o frumuseţe transcedentală, departe de întruchiparea fizică şi semantică a frumosului. Un frumos în frumos, un frumos care se reflectă toată frumuseţea lumii, toată frumuseţea lumii se reflectă în frumos...
...alo, Salut Marine!
- Mrrrrrrrrrrrr!
- Eşti ocupat astaz...
...frumosul absolut în starea în care absolutul nu se cunoaşte ca absolut şi frumosul nu se cunoaşte ca frumos...
... Alo, Marin, Buna Ziua si La Multi Ani!
-Daa,brgghs,aaaar
- E o urgenţă astăzi, ai deadlline până la 15 să faci un promo...fac o cafea şi dau de un cercel, e al Ei...
...frumosul s-a concentrat aseară în bucătăria mea şi mi-a lăsat arome dulci de prietenie pentru anul întreg. Frumosul a venit în nuanţe de Buchet Moldavii cu mici detalii expresionist-canabinale. Frumosul se transpunea de pe zâmbetul lui Nelu pe privirea Violetei, de pe hlizitura mea pe optimismul ei. Mă îndrăgostesc de 2010:P

3 comentarii:

  1. Sambata vorbesti despre urat si Duminica despre frumos. Oare te-ai gandit ca este zi de sarbatoare si ar trebui sa respecti chestia asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa respect? Sambata? Duminica? sarbatoarea? sau chestia?

    RăspundețiȘtergere
  3. indragosteshte-te bai, e tare calumea :)

    RăspundețiȘtergere